Yüzüne Söyleyemediklerim

Sırtını sonsuz bir güvene daya. Ne olursa olsun burada olduğumu bil. Her an yanında olamasam bile hep aklımdasın. Senin parmağın kanasa benim içim kanar, senin yüreğin yansa ben kavrulur; ağladığında gözyaşların benim içime akar, birikir. Sen unutursun belki ama ben unutmam bunu. Seni kızdırana, üzene en büyük düşman olurum, nefret ederim her şeyden çok; sen barışsan bile benim kızgınlığım geçmez, affedemem sana yaptıklarını. Ve gözünün göbeğine bakarım içi gülsün diye dualar ederek, artık gülsün ve hep gülsün derim. Mutlu olduğunu gördüğümde hayatımın en büyük üzüntülerini bile yaşıyorsam mutlu olabilirim hep senin için.
Yanlışlarında da seninleyim, en büyük günahları da işlesen, en büyük küfürleri de etsen fark etmez, sen benim dostumsun.
Dünyayı karşına alsan.. ben yanındayım, bilesin..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Güzel ve içten bir anlatımınız var.
İnsanın böyle güveneceği birine sahip olması, aynı zamanda da candan seveceği birisinin olması güzel bir duygu olsa gerek.

sadecee dedi ki...

kesinlikle çok güzel bir duygu :)

Unknown dedi ki...

canimin için bana yazmıştı bunu :)