AÇI

Sabahtan beri arıyorum ama açmıyor. Dün akşam da en son “vardım” demek için aramıştı. Sonra konuşmadık ki? Oysa yatmadan önce arardı. Ne telefonlarıma cevap verdi ne de mesajlarıma. Allah’ım çıldıracağım. Sabahtan beri belki bu yirminci çağrı bıraktığım. Kötü bir şeyler geldi başına. O, yola çıkmadan hissetmiştim.
Hayır, hayır gelmedi. Hemen en kötüsünü düşünmemeliyim. Kaldığı yer belli nasılsa, numarasını bir yerlerden bulup arayabilirim. Belki telefonunu düşürdü veya çaldırdı. Beni niye aramadı madem ankesörlü telefondan?
Belki farkında değil veya numarayı hatırlayamadı. Bilemiyorum. Veya belki akşam çok içti, sızdı kaldı. Ama otelden çıkış saati geldi, görevliler uyandırmaz mıydı? Veya belki de telefonu duymuyor. Ama bu neredeyse imkansız, birileri arar diye sık sık kontrol eder. Telefonun çaldığını duymaz ama duymadığını bildiği için bakar durur telefona, hem saat olarak da kullanıyor.
Dayanamayacağım, oteli arayıp sormak en iyisi.
***
Ne dedi kadın? Hiç giriş yapmamış. Nasıl olur? Nerde bu adam, çıldıracağım. Koskoca İstanbul. Yer yön bilmez değil ama ne de olsa tehlikeli bir yer.
Başına bir şey geldi, başına bir şey geldi, başına bir şey geldi..
Sakin olmalıyım. Ya gece otele dönerken birisi bıçağı takıverdiyse, yuvarlayıvermiştir bir arka sokağa. Cüsseli ama neden olmasın, bu iş kalıp işi değil ki. Demek ki kimse de bulmadı daha. Yoksa polis filan, biri telefonu açardı. “emin misiniz?” diye sormuştu resepsiyondaki görevliye, ne dedi kız ona?
“İsmi görünmüyor efendim.”
“Nasıl yani, çıkmış mı yoksa hiç mi girmemiş?”
“Böyle bir giriş görünmüyor efendim”
“ Nasıl olur?”
“ Bu isme rezervasyon görünmüyor efendim”
“Teşekkür ederim, kusura bakmayın rahatsız ettim”

Nasıl? Rezervasyon yaptırmamış mı? Bu ne demek oluyor şimdi? Bir yanlışlık olmalı, önceden yaptırmıştı rezervasyonunu. Nasıl ulaşacağım. Kim bilir nerde yatıyor şimdi. E5’in kenarları geliyor gözümün önüne, içinde yaralı o. Allah’ım çıldıracağım. Sağ salim dönse eve.
***
Hayatım, beni aramışsın. Telefonun sesi kısıkta kalmış, görmedim.

Ne bileyim işte gece kapatmıştım, kalmış öyle.. iyiyim ben merak etme.

Niye merak ediyorsun ki o kadar.. yok yahu akşam erkenden geldim zaten otele, o kadar içmedim, yorgundum.
…………
Oteli mi aradın?… tamam açıklayabilirim..

Hiç yorum yok: